Rosa Bil-aksjon 2006

Sammen skal vi kjøpe en bil til Ingrid, og fortsette kampen mot brystkreften!

Friday, June 16, 2006

Ideen er født. I løpet av sommeren 2006 skal vi klare å samle inn nok penger til å kjøpe en bil til Ingrid. Den skal hun få cruise rundt i til hun er friskmeldt. Så skal bilen selges igjen, og pengene skal uavkortet gå til Kreftforeningens Rosa sløyfe-aksjon.

I dag har jeg snakket med Pål Andreas, Bodil K., Guro, Bodil B. og Tormod. Alle ivrer etter å komme igang.

Nå gjelder det bare å samle inn så mye penger som mulig - til beste for Ingrid, og til støtte for kreftsaken.

Dette skal vi klare. Sammen.
Irina Lee
Oslo, 16. juni 2006

2 Comments:

  • At 20/6/06 14:03, Anonymous Anonymous said…

    God ide og flott initiativ. Jeg er med! Og sender også mailen videre. Dette er den eneste "kjedebrev" mailen jeg noen sinne har gjort det med...
    Ingrid er en herlig jente!
    Katt

     
  • At 20/6/06 15:04, Anonymous Anonymous said…

    Flott initiativ Irina og de andre! Eg har tenkt så masse på Ingrid etter at eg fekk høyre historien hennar, trass i at eg kun har møtt ho ein gong. Skal støtte opp!

     

Post a Comment

<< Home